Thursday, July 14, 2011

aku pn tak paham...

hidup ini tak susah tapi penghuni nya yang mensusahkan..ek...btui ta btui ayt aku..hentam saja laa blalang..ssahkan bila yang nama sahabat jadi kawan...sebab apa jadi macam tu sepatutnya dh nama bff tu smpai laa ke tua yea..tapi tulah bila susah cari shabat tapi bila rasa senag ckit sahabat pun  disisihkan maklum laa jumpa kawan yang lebih bagu n terbaik..tapi cuba tanya diri kawan baru tu blh ke jadi sahabat..mungkin boleh...mungkin tidak..kadang bila ada masalah selalu cerita dekat sahabat.. yang nama sahabat ni tentu gembira bila tak dapat bantu dapat pinjam telinga untuk dengar luahan mereka pn dh cukup terharu..at least dapat juga kongsi apa ada dalam hati..yelah bila masalah tu dipemdam lama-lama akan meletup juga macam gunung berapi..tu laaa sahabat..sebolehnya aku nk jga hati mereka semua..nk lindungi mereka..nk rahsiakan masalah mereka bila orang bertanya bertubi2 padaku..nk slalu ada untuk mereka..tapi aku bukan Malaikat..aku ada kesilapan aku..kata-kataku tak seperti NABI MUHAMMAD S.A.W.. aku tak mampu jadi seperti Jujungan kita..aku tak mampu kerana akucuma manusia biasa yang bisa sakit dan terluka..yang punya hati dan perasaan..yang berasa letih bila diri tidak dihargai..memang jalanan ini berliku..disaat aku perlukan mereka ,bagaikan terasa kekosongan ini bila semuanya dimungkiri..yaa...aku mungkin bukan yang terbaik untuk mereka tapi aku ingin menjadio terbaik..cuma aku perlu undurkan langkah ini bila diri ini sudah tidak diperlukan..cuma aku akan menghargai kenangan kita bersama yang pasti tawa kita dulu seiring langkah ini...pada sahabatku yang masih bersamaku hingga detik ini ..aku sangat sayang kamu semua hingga ke syurga..pada yang lain aku tetap sayang walau ini yang terjadi..doa ini sentiasa mengiring langkah kita menuju puncak tertinggi

2 comments: